Mandragora — zestaw transmogryfikacyjny zbroi ze złotą kryzą
Zestaw ze złotą kryzą zapewnia twojej postaci bogato zdobioną zbroję, która przyciągnie wzrok nawet najbogatszych mieszkańców i wrogów z krainy Faelduum. Załóż złotą zbroję i uśmiercaj nieprzyjaciół w królewskim stylu!