Mandragora: Whispers of the Witch Tree - Nimble Doeling
Partner up with a friendly animal companion in Mandragora: Whispers of the Witch Tree.
It is always great to have a partner in adventure, even if all they do is follow you. Make friends with the Nimble Doeling, who will graciously watch from a distance as you fight for your life.