Mandragora: Whispers of the Witch Tree — zadanie „Ciemne piwo”
Rozwiąż zagadkę i zgadnij, co właściwie znajduje się w dziwnej beczce z piwem w piwnicy gospody Rosalie. W tej misji przyjdzie ci sprawdzić nie tylko umiejętności władania bronią… ale także upodobania dotyczące warzenia piwa!