Maneater: Truth Quest
Legendy o zmutowanych stworzeniach z niesamowitymi zdolnościami od lat rozbrzmiewają w Port Clovis. Wieść niesie, że te morskie dziwolągi mają coś wspólnego z pobliskim kompleksem militarnym na Wyspie Siewek. Narrator Trip Westhaven (Chris Parnell) powraca, by spróbować odkryć prawdę za zamkniętymi drzwiami tego tajnego rządowego ośrodka.
Wyśliźnij się z sieci i zbadaj Wyspę Siewek, by odkryć jej tajemnice! Maneater: Truth Quest to rozszerzenie przebojowej, jednoosobowej gry z otwartym światem z gatunku „RekinoPG”, Maneater. Rekin, po przetrwaniu wybuchu łodzi PT, zorientował się, że w jego wodach pojawił się nowy, niesamowicie potężny drapieżnik, zagrażający jego statusowi króla okolicy. Musisz wyruszyć na nowe wody, by zbadać tajemnicę Wyspy Siewek, rosnąc w siłę i rozwijając się w drodze do odzyskania tytułu drapieżnika szczytowego.
Zanurz się w nowej opowieści! Zagraj w kompletną nową historię, z narracją ponownie prowadzoną przez Tripa Westhavena (Chris Parnell; SNL, Rockefeller Plaza 30, Rick i Morty), tym razem korzystającego z sieciowej platformy streamingowej „ViewTube”.