Maneater: Truth Quest
Doğaüstü kabiliyetleri olan mutant yaratıkların hikâyeleri, Clovis Limanı'na yıllarca korku saldı. Suda yaşayan bu anormalliklerin yakındaki Plover Adası Askerî Tesisi ile ilişkili olduğuna dair çok sayıda söylenti var. Anlatıcı Trip Westhaven (Chris Parnell), bu gizemli devlet tesisinin kapalı kapıları ardında gerçekten neler olduğunu ortaya çıkarmak için geri dönüyor.
Ağdan kurtul ve Plover Adası'nı keşfederek gizemlerini açığa çıkar! Maneater: Truth Quest, büyük ses getiren tek oyunculu, açık dünya "(ShaRkPG)", Maneater oyunu için bir DLC genişlemesidir. Köpek balığı, onun süper yırtıcı durumunu tehdit etmek üzere gelen yeni ve son derece güçlü yırtıcıyı keşfetmek için bir PT Teknesi patlamasından sağ kurtuldu. Süper yırtıcı unvanını geri almak için daha da büyürken ve daha da gelişirken Plover Adası'nın gizemini keşfetmek için cesaretini toplayıp yeni sulara çıkman gerekiyor.
Yeni bir hikâyeyi deneyimle: Yeni hikâye odaklı genişlemeyi oyna. Trip Westhaven (Chris Parnell; SNL, 30 Rock, Rick and Morty), artık çevrim içi video akış platformu "ViewTube"a geçirildi ve anlatmaya geri dönüyor.
Plover Adası Askerî Tesisi'ni keşfet: "P Alanı" olarak adlandırılan gizemli donanma üssü uzun zamandır çılgın spekülasyonların konusu oldu. Artık gerçek hikâyeyi öğrenmek için tesise gizlice gireceksin.