Maneater
Starting as a small shark pup you are tasked with surviving the harsh world while eating your way up the ecosystem. To do this you will explore a large and varied open world encountering diverse enemies - both human and wildlife. Find the right resources and you can grow and evolve far beyond what nature intended, allowing the player to become a massive shark, an apex predator of legends. Eat. Explore. Evolve.