Manifest Unknown
Manifest Unknown is a Narratively Driven Train Simulator following Brenda, our new train engineer, on her journey with Union Central Railroad. She can only count on her experience and our train master on the other side of the radio to guide her through the hardship of train delivery and mail service.
The work is quite simple: follow instructions, drive from station to station to drop off and pick up new cargo, handle the mailing service, get paid, and make sure that your family get the money they need to thrive. If you do so promptly, you can even get some extra money and be able to get everything you've ever wanted on that new incredible machine, so let's not waste any time!
Mail Sorting: Take some time on your journey to pick up some mail, handle sorting it all without snooping, of course, and don't forget to deliver it all to the right station.
Leisure Time: Union Central encourages its employees to balance the rigours of a demanding day with leisure time. You have plenty of time on your journey between stations to explore, listen to the radio, keep up with personal correspondence, pick up a book, or just enjoy the beautiful scenery.
Compensation: We're glad to have you on board with us at the great Union Central family, and we want to reward you for your work, assiduity, and for following the rules. At the end of every contract, you will be paid your agreed-upon base salary. For work that is done accurately and on schedule, larger bonuses will be awarded. Like that, you can make sure your family is well taken care of and afford that pristine new furnace, making your delivery even smoother.
Planification: Before every new contract, the route needs to be planned to inform your train master of the path you'll follow. During the journey, you can call on the radio to request it to be changed.