Manifest Unknown
Manifest Unknown to napędzany fabułą symulator kolei, w którym wcielisz się w rolę Brendy, nowej maszynistki w Kolejach Union Central. Podczas swoich trudów z usługami kuriersko-pocztowymi na kolei może polegać tylko na swoim doświadczeniu i pomocy kierownika pociągu po drugiej stronie radia.
Praca jest prosta: podążaj za instrukcjami, podróżuj od stacji do stacji aby dostarczyć i odebrać towar, obsłuż pocztę, otrzymaj wypłatę i zapewnij swojej rodzinie godne życie. Jeśli Ci się to uda, otrzymasz dodatkowy zastrzyk gotówki, który umożliwi Ci zakup wszystkich wymarzonych ulepszeń pociągu, więc nie marnujmy czasu!
Sortowanie poczty: Poświęć trochę czasu w podróży na odebranie poczty, sortowanie przesyłek bez wtykania w nie nosa i dostarczenie ich do właściwej stacji.
Czas na relaks: Union Central zachęca pracowników do równoważenia rygoru pracy z czasem na relaks. Podczas swojej podróży masz dużo czasu na zwiedzanie, słuchanie radia, nadrabianie korespondencji osobistej, czytanie książki lub cieszenie się pięknymi widokami.
Wynagrodzenie: Cieszymy się Twoją obecnością na pokładzie rodziny Union Central i chcemy wynagrodzić Cię za Twój wysiłek, pracowitość i przestrzeganie zasad. Na koniec każdego kontraktu, otrzymasz uzgodnioną wcześniej pensję. Za wykonanie pracy w sposób dokładny i zgodny z rozkładem jazdy, otrzymasz dodatkowe bonusy. Pracując w ten sposób masz pewność, że troszczysz się o swoją rodzinę i stać Cię będzie na piękny, nowy piec, który usprawni Twoje dostawy.
Planowanie: Przed rozpoczęciem pracy w ramach nowego kontraktu należy zaplanować trasę i poinformować o niej kierownika pociągu. Podczas podróży, możesz poprosić kierownika o dokonanie zmian w zaplanowanej trasie.