Manifold Garden — oryginalna ścieżka dźwiękowa
Stworzona przez Laryssę Okada ścieżka dźwiękowa do Manifold Garden zaprasza słuchaczy do ucieczki w krainę marzeń. Eteryczna i przejmująca, ta płyta przekazuje emocjonalny podtekst gry, zadając jedno podstawowe pytanie — dla kogo jest ten ogród?