Manifold Garden Orijinal Oyun Müzikleri
Laryssa Okada'nın Manifold Garden için bestelediği oyun müzikleri dinleyenleri rahatlayıp rüyalara dalmaya davet ediyor. Bu dünyadan değilmiş gibi gelen ve kolay kolay akıldan çıkmayan bu müzikler oyunun tek bir soruya gelip dayanan duygusal alt metnini oynayanlara iletiyor - Bu bahçe kimin için var?