Manifold Garden
Yer çekimini yeniden keşfet ve imkânsız mimari yapılardan oluşan Eschervari bir dünyaya açıl. Geometri her yönde sonsuz bir şekilde tekrar eder ve bir yerden düşmek seni başladığın yere geri götürür. Bakış açını değiştirmek ve dünyayı yeni şekillerde görmek için yer çekimini yönlendir. Evrenin kurallarında uzmanlaş ve çorak bir dünyayı bitki örtülerine ve yaşama kavuştur.
Manifold Garden, Oyun Geliştiricilerinin Seçimi Ödülleri'nden "En İyi Çıkış" da dâhil olmak üzere birçok ödüle aday gösterildi. New Yorker'ın 2019 ylı en iyi oyunlarından biri olarak seçildi.