Marenian Tavern Story: Patty and the Hungry God
Brat Patty został opętany przez Boga Ubóstwa i cała rodzina stała się biedna, ma ogromne długi... Taki jest początek zmagań Patty! Aby spłacić długi, otwórzmy tawernę w świecie Marenia, zbierzmy składniki i zacznijmy gotować!
Prowadź przygodową tawernę według własnego uznania! Zbieraj składniki i gotuj nowe dania powyżej 600! Podnosisz swój poziom, nie poprzez pokonywanie potworów, lecz jedząc potrawy. Trenuj swoje postacie, podbijaj nowe lochy i dąż do zdobycia nowych składników dzięki eksploracji, rolnictwu, rybołówstwu i na wiele innych sposobów!