Mark of the Deep
Mark of the Deep, güçlü bir anlatıma sahip, ünlü Metroidvania ve Souls-Like unsurlarını içeren heyecan verici bir korsan macerasıdır. Korsan Rookie olarak bu yolculuğa çık, lanetli bir adanın gizemlerini keşfet ve kayıp korsan mürettebatını bul!