Market Simulator: Miami Beach
Market Simulator: Miami Beach er ikke bare endnu et detailspil; det er en fordybende livssimulator og forretningsstyringsmagnat, der tester din iværksætterånd og overlevelsesinstinkter. Med den pulserende og ubarmhjertige baggrund af et åbent Miami Beach starter du med tomme lommer, sover i et telt og arbejder dig op til at eje byens mest profitable supermarkedsimperium med to butikker.
Et succesfuldt supermarked er afhængigt af fejlfri logistik. Glem magiske varebeholdninger - i denne realistiske simulering betyder hver vare noget. Du skal købe dine hylder, kasseapparater og varer direkte fra byens grossist. Hop ind i førersædet i dit personlige køretøj, naviger i Miamis åbne gader for at nå lageret, læs lasten manuelt ind i dit bagagerum, og transporter den sikkert tilbage.
Det, der starter som en enkelt, beskeden butik, kan udvikle sig til en massiv detailhandel. Du har fuld kontrol over at designe et rent, minimalistisk og yderst effektivt butikslayout med en premium-grænseflade for at holde dine kunder glade.
Geninvester din hårdt tjente fortjeneste i at købe den tilstødende grund og fordoble din kapacitet til maksimalt to store butikker. For at håndtere de voksende folkemængder skal du træde ind i rollen som HR-chef: ansæt dedikerede kassemedarbejdere til at automatisere salg og rengøringspersonale for at opretholde et shoppingmiljø i topklasse. Balancer dine daglige regnskaber og se dit detailimperium køre af sig selv.
Før du kan leve Miami-drømmen, skal du overleve dens virkelighed. Overvåg din karakters vitale statistikker, styr sult og søvn omhyggeligt, mens du hviler i et gadetelt. Efterhånden som din rejse skrider frem, kommer din familiedynamik i spil. I et unikt twist på økonomi og strategi kan dit barn gå på gaden for at tigge, hvilket giver en afgørende sekundær indtægtskilde for din virksomhed.
Desuden er viden magt i Miami Beach. Byen er fuld af hemmeligheder, der kan påvirke det lokale marked. Spor den lokale tigger, der befinder sig i bestemte dele af byen.
Ved at strategisk styre dine ressourcer og bestikke dem med ekstra penge kan du låse op for kritisk gadeinformation og insiderinformation, hvilket giver dit supermarked en massiv konkurrencefordel.
Fordybende Tycoon-progression: Oplev en dynamisk dag-nat-cyklus, hvor hver beslutning påvirker din virksomheds ledelse og økonomiske vækst.
Supermarkedsimulator i sin kerne: Byg, design og administrer op til to fuldt funktionelle detailbutikker med et rent, brugervenligt layout.
Kørsels- og logistiksandkasse: Kør fysisk dit køretøj, administrer lagerafhentninger, læs din bagagerum og håndter al godstransport selv.