Market Simulator: Miami Beach
Simulator Pasaran: Miami Beach bukan sekadar permainan runcit; ia merupakan simulasi kehidupan yang mengasyikkan dan taikun pengurusan perniagaan yang menguji semangat keusahawanan dan naluri kelangsungan hidup anda. Berlatarbelakangkan Miami Beach yang meriah dan tidak kenal ampun, anda akan bermula dengan poket kosong, tidur di dalam khemah, dan berusaha sehingga memiliki empayar pasar raya dua kedai yang paling menguntungkan di bandar ini.
Pasar raya yang berjaya bergantung pada logistik yang sempurna. Lupakan inventori ajaib—dalam simulasi realistik ini, setiap barang penting. Anda mesti membeli rak, daftar tunai dan stok anda terus daripada pemborong bandar. Masuk ke tempat duduk pemandu kenderaan peribadi anda, navigasi jalan-jalan terbuka Miami untuk sampai ke gudang, muatkan kargo secara manual ke dalam but anda, dan angkutnya kembali dengan selamat.
Sebelum anda dapat menjalani impian Miami, anda mesti mengharungi realitinya. Pantau statistik penting watak anda, uruskan kelaparan dan tidur dengan teliti sambil berehat di khemah jalanan. Semasa perjalanan anda berjalan, dinamik keluarga anda memainkan peranan. Dalam kelainan unik pada ekonomi dan strategi, anak anda boleh turun ke jalanan untuk meminta sedekah, menyediakan aliran pendapatan sekunder yang penting untuk perniagaan anda.