Market Street Tycoon Simulator
Market Street Tycoon Simulator zaprasza Cię do założenia, zarządzania i rozwoju własnego supermarketu. Ta przygoda, która zaczyna się od zera na kolorowych ulicach, może szybko zmienić Cię w największą sieć supermarketów w Twojej okolicy. Pamiętaj jednak, że sukces zależy od Twoich decyzji, umiejętności planowania i ducha przedsiębiorczości.
Grę zaczynasz od otwarcia małego sklepu. Wybierasz nazwę, ustalasz kolor szyldu i powoli zaczynasz wypełniać półki produktami. Czeka na Ciebie ponad 25 gotowych do użycia produktów. To całkowicie od Ciebie zależy, który produkt będziesz sprzedawać i za ile. Jeśli chcesz, ustaw półki pełne płatków śniadaniowych lub zróżnicuj swój rynek o soki owocowe, konserwy lub inne produkty. Ty ustalasz ceny, zarządzasz zyskiem. Przygotuj się na prawdziwe doświadczenie symulatora rynku.
Gra ma szczegółowe mechanizmy, takie jak chodzenie, bieganie i interakcja z obiektami. Możesz również rozmawiać z postaciami niezależnymi i otrzymywać od nich opinie za pomocą systemów dialogowych przypominających atmosferę RPG. Krótko mówiąc, jest to nie tylko symulator biznesowy, ale także gra symulująca życie.
Każdy gracz rysuje swoją własną ścieżkę kariery za pomocą systemu punktów doświadczenia (XP). Być może będziesz musiał osiągnąć określony poziom, aby kupić niektóre produkty. Dodaje to grze ducha kariery, RPG i symulacji. W miarę jak się rozwijasz, możesz oferować bardziej wartościowe produkty na swoim rynku i przyciągać więcej klientów. Dzięki temu staniesz się prawdziwym ekspertem od operacji rynkowych.
Jeśli interesują Cię gry detaliczne, symulatory kasjera lub gry w stylu menedżera, Market Street Tycoon Simulator jest dla Ciebie. Pod koniec dnia nadszedł czas, aby pokazać, jak udanym jesteś właścicielem firmy. Teraz wybierz swój szyld, umieść swoje produkty i stwórz najpopularniejszą sieć sklepów na ulicy!