Market Street Tycoon Simulator
Market Street Tycoon Simulator sizi kendi süpermarketinizi kurmaya, yönetmeye ve büyütmeye davet ediyor. Rengarenk sokaklarda sıfırdan başlayan bu macera, sizi mahallenizin en büyük süpermarket zinciri haline getirebilir. Ancak unutmayın, başarı sizin kararlarınıza, planlama becerilerinize ve girişimci ruhunuza bağlıdır.
Oyuna küçük bir dükkan açarak başlıyorsunuz. İsminizi seçiyorsunuz, tabelanızın rengini belirliyorsunuz ve raflarınızı yavaş yavaş ürünlerle doldurmaya başlıyorsunuz. 25'ten fazla kullanıma hazır ürün sizi bekliyor. Hangi ürünü ne kadara satacağınızı kontrol etmek tamamen size kalmış. İsterseniz rafları kahvaltılık gevreklerle doldurun veya meyve suyu, konserve veya diğer ürünlerle pazarınızı çeşitlendirin. Fiyatları siz belirleyin, karı siz yönetin. Gerçek bir market simülasyonu deneyimine hazır olun.
Oyunda yürüme, koşma ve nesnelerle etkileşime girme gibi detaylı mekanikler bulunuyor. Ayrıca RPG atmosferini anımsatan diyalog sistemleriyle NPC'lerle konuşup onlardan geri bildirim alabilirsiniz. Kısacası bu sadece bir iş simülasyonu değil, aynı zamanda bir yaşam simülasyonu oyunu.
Her oyuncu deneyim puanı (XP) sistemiyle kendi kariyer yolculuğunu çiziyor. Bazı ürünleri satın almak için belirli bir seviyeye ulaşmanız gerekebilir. Bu, oyuna kariyer, rpg ve simülasyon ruhu katar. Kendinizi geliştirdikçe pazarınıza daha değerli ürünler taşıyabilir ve daha fazla müşteri çekebilirsiniz. Bu sizi gerçek bir pazar operasyon uzmanı yapacaktır.
Perakende oyunları, kasiyer simülasyonu veya yönetici tarzı oyunlar ilginizi çekiyorsa, Market Street Tycoon Simulator tam size göre. Günün sonunda, ne kadar başarılı bir işletme sahibi olduğunuzu gösterme zamanı. Şimdi tabelanızı seçin, ürünlerinizi yerleştirin ve sokaktaki en popüler pazar zincirini kurun!