Mars Base
Witaj w Mars Base – przyczółku ludzkości na Czerwonej Planecie! Dołącz do wyprawy i twórz historię: zamień jałową ziemię w żyzną glebę, produkuj żywność na stoły osadników i odkryj tajemnice Marsa! Czy z pomocą nauki uda Ci się „wyhodować” coś z niczego?
Witaj na Marsie, poszukiwaczu przygód! Zostałeś wybrany, aby dołączyć do misji kolonizacji Marsa i ustanowić stałą obecność człowieka na tajemniczej Czerwonej Planecie. Zostałeś przypisany do Mars Base, położonej w malowniczym regionie Erebus Montes, w Amazonis Planitia. Twoje zadanie? Dopilnować, aby nasza nowa kolonia mogła utrzymać się dzięki rolnictwu. Osiągnij niemożliwe i przekształć surową marsjańską ziemię w glebę uprawną, hodując wszystko to, czego koloniści potrzebują do przetrwania. Jeśli Ci się powiedzie, stworzysz ludzko-marsjańską historię.
Ale nigdy nie zapominaj, że będziesz pracować dziesiątki mililionów kilometrów od domu, bez możliwości uzupełnienia zapasów!
Region Erebus Montes ma bogatą historię geologiczną. Mars Base będzie wgryzać się w tę bogatą historię i pomagać ludzkości lepiej zrozumieć nasz kolejny dom.
Jako główny botanik odpowiadasz za przekształcenie Marsa w żywą planetę. Osadnicy z pewnością docenią Twoją pracę, zmierzającą do wykarmienia ich i utrzymania przy życiu.
Mars jest czymś więcej niż tylko pierwszym przyczółkiem ludzkości pośród gwiazd. To także bezkresne, smagane wiatrem równiny i olbrzymie góry na powierzchni, gigantyczne jaskinie lawowe i rozległe pieczary pod nią, a także najbardziej nieprzyjazne środowisko, na jakim ludzkość postawiła stopę. Wyhoduj plony, spakuj je na podróż i wyrusz poza bezpieczne granice bazy Mars Base, aby zbadać Czerwoną Planetę!