Mars Horizon
W Mars Horizon prowadzisz dużą agencję kosmiczną od początków ery kosmicznej aż po lądowanie astronautów na Marsie. Weź udział w wyścigu kosmicznym i napisz alternatywną historię kosmonautyki – przy odpowiedniej strategii każda agencja może jako pierwsza wylądować na Księżycu. Sprawujesz kontrolę nad każdym elementem podróży w kosmos. Twoje decyzje zaważą na sukcesie misji.
Czy zrobisz wszystko, aby zostawić inne agencje w tyle, czy też skupisz się na testach i badaniach? Jest wiele sposobów na umieszczenie pierwszego człowieka na Marsie. Każda decyzja ma znaczenie: czy zainwestujesz w najbardziej zaawansowaną technologię, czy zaryzykujesz życie astronautów, aby jak najszybciej wylądować na Czerwonej Planecie?
Czy sprostasz opartym na prawdziwych wydarzeniach i misjach wyzwaniom, które stoją przed agencjami kosmicznymi?
Zarządzanie odgrywa kluczową rolę w Mars Horizon. Aby przetrwać podróż na Marsa, musisz zaprojektować i zbudować właściwy statek kosmiczny, zatrudnić i wyszkolić załogę oraz podjąć szereg strategicznych decyzji w centrum kontroli lotów kosmicznych.
Deweloperzy konsultowali się z licznymi specjalistami Europejskiej Agencji Kosmicznej – od inżynierów tworzących technologię wykorzystywaną w programach eksploracji Marsa po osoby projektujące przyszłe misje kosmiczne – dzięki czemu rozgrywka i scenariusze gry cechują się niezrównanym poziomem realizmu.
Dowiedz się więcej na temat gry, słuchając naszego podcastu (Otwiera się w nowej zakładce), który obejmuje rozmowy z personelem Europejskiej Agencji Kosmicznej i Agencją Kosmiczną Zjednoczonego Królestwa.