Mars Horizon
Mars Horizon'da dev bir uzay ajansının kontrolünü alıyor ve ona uzay çağının şafağından Mars'a astronot indirmeye uzanan macerasında önderlik ediyorsun. Uzay yarışında ajansına rehberlik et ve uzay yolculuğunun alternatif tarihini yaz - doğru seçimleri yaparsan ajanslardan herhangi biri Ay'a ilk inen olabilir. Uzay yolculuğunun her bir unsuru senin yönetiminde: Başarı senin kararlarınla gelecek.
Diğer ajansları arkanda bırakmak için sınırları zorlayacak mısın yoksa test ve araştırmaya mı odaklanacaksın? Mars'a adım atan ilk insanın senin yönetiminde olmasını sağlamanın birkaç yolu var. Her bir seçim önemli: En gelişmiş teknolojiye mi yatırım yapacaksın yoksa kızıl gezegene hızla ulaşmak için riskler mi alacaksın?
Gerçek olaylardan ve görevlerden ilham alarak gerçek uzay ajanslarının karşılaştığı zorluklarla baş edebilecek misin?
Yönetim, Mars Horizon'da hayati öneme sahiptir. Mars'a yolculukta hayatta kalmak için doğru uzay aracını tasarlaman ve inşa etmen, bir ekip kurup onu eğitmen ve görev kontrol olarak stratejik kararlar alman gerekecek.
Uzaya yük dolu bir roket göndermek yalnızca ilk adım. Görev kontrolde Uçuş Direktörü görevini üstlendiğinde başarılı olmak için uzay aracının kaynaklarını yönetmen ve sıra tabanlı görevlerde stratejik zorlukların üstesinden gelmen gerekecek. Ancak dikkatli ol: Uzay hiçbir hatayı affetmez.
Mars Horizon'ı yaratırken ESA'daki sayısız uzay keşfi uzmanı ile iş birliği yaptık. Mars programlarında kullanılan teknolojiyi geliştiren mühendislerden yeni nesil görevleri tasarlayanlara, katkı sağlayanlar sayesinde oynanışta ve senaryoda daha önce örneği olmayan bir özgünlük, gerçekçilik ve geçerlilik sunuluyor.