Mars Tactics
Na Czerwonej Planecie trwa wojna. Stań na czele korporacyjnej armii lub zbuntowanych robotników. Tocz boje na rozległej mapie strategicznej, a potem kieruj turowymi bitwami taktycznymi, w których wykorzystuje się czołgi i artylerię, a wszystkie elementy otoczenia można niszczyć.
Mars Tactics łączy turową rozgrywkę taktyczną ze strategicznymi działaniami na dużą skalę, które są prowadzone na szczegółowej mapie Marsa. Wybierz jedną z dwóch frakcji: słabo zorganizowanych i zaopatrzonych zbuntowanych robotników albo ekspansywną armię kapitalistów, działającą na zlecenie udziałowców. Poprowadź żołnierzy, którzy rozwijają się i uczą dynamicznie w oparciu o swoje doświadczenia oraz inżynierów dbających, by twoja strona zawsze wyprzedzała przeciwnika o krok.
Na Marsie pył praktycznie nigdy nie opada. Zarówno podczas burz piaskowych, jak i przy dobrej pogodzie serie z karabinów maszynowych oraz fale uderzeniowe wybuchów granatów odłamkowych wstrząsają tym, co na tej planecie jest najważniejsze: jej mieszkańcami. Barykady zamieniają się w linie frontu, a strajki pracowników przeradzają się w naloty, gdy siły kapitalistów i robotników ścierają się w pozornie niekończącej się walce o zwycięstwo.
Nieważne, czy walczysz o utrzymanie władzy przez kapitalistów, czy wyzwolenie robotników, Mars Tactics łączy taktyczną grę turową z rozbudowaną warstwą strategiczną. Nie stoczysz tylko serii starć na poziomie drużyny, ale będziesz walczyć o przyszłość tej planety.