Mars Tactics
Mars Tactics, Mars'ın detaylı bir haritasında sıra tabanlı stratejik oynanış ile büyük ölçekli stratejik harekâtları birleştirir. İki gruptan birini seç: hiddetli ve kaynaklardan yoksun kalmış Labor devrimcileri ya da geniş ve hissedarlar tarafından kontrol edilen Capital ordusu. Büyüyen ve tecrübelerinden öğrenen askerlere ve düşmanından her zaman bir adım ötede olduğundan emin olmanı sağlayan bilim insanlarına ve mühendislere hem savaşta hem savaş dışında yol göster.
Mars'taki tozlar hiçbir zaman yatışmaz. Hem kum fırtınaları sırasında hem de hava açıkken makineli tüfeklerin ve el bombalarının şok dalgaları, gezegenin özü olan şeyi sarsar: insanları. Capital ve Labor zafer uğruna hiç bitmeyecek gibi görünen bir mücadeleye giriştikçe grev hatları, cephe hatlarına; işçilerin grevleri ise hava saldırılarına dönüşür.
Savaş meydanlarında, inşaat alanlarında ve laboratuvarlarda onlarca askeri yönlendir. Bilimin yeni alanlarını keşfetmekten savaş alanlarında hüküm sürmeye kadar, ileriye giden her adım seni hedefine bir adım daha yaklaştıracaktır. Herkesin kendi üstüne düşeni yaptığından emin ol!