What is Mars4?
MARS4 users purchase land plot NFTs to cultivate civilisations and terraform them in the game.
They can also get ownership certificates and more on the MARS4 marketplace with the native MARS4 dollars. In addition to land plots, Mars4 offers other in-game assets like vehicles. They will serve as tools in the game and will boost both your active and passive income.
One of the main advantages of owning land plots is the passive and active income you can earn.