Martian Invaders
Broń Ziemi przed marsjańskimi najeźdźcami i latającymi spodkami we współczesnej wersji arkadowego klasyka. Zacznij z tarczą i pokonaj najeźdźców na przestrzeni 30 poziomów z elektronicznymi efektami dźwiękowymi. Zdobądź dodatkowe punkty za uratowanie żołnierzy i pobij rekord.