Martian Invaders
Bir arcade klasiğinin bu modern versiyonunda Dünya'yı Marslı işgalci dalgalarından ve uçan dairelerden koru. Robotik ses efektleriyle işgalcilerin 30 aşaması boyunca düşmanlarını havaya uçururken bir savunma kalkanı ile başla. Ordu üyelerini kurtararak bonus puan kazan ve yüksek bir skor elde et.