Marvel Rivals
Saml et stjernespækket Marvel-hold, udtænk utallige strategier ved at kombinere superheltekræfter til unikke team-up-færdigheder, og kæmp på slagmarker med omgivelser, der kan destrueres og hele tiden ændres, i det evigt udviklende Marvel-univers.
Vælg mellem et bredt udvalg af populære og legendariske Marvel-superhelte og -superskurke fra Avengers, Guardians of the Galaxy, X-Men og mange flere fra Marvel-multiverset.
De kunstneriske spilverdener, det hurtige gameplay og slagmarker, der kan ændres, sørger for, at der aldrig er et kedeligt øjeblik i Marvel Rivals. Kæmp som superhelte eller superskurke med utrolige evner, og kombiner dine figurers kræfter for at skabe uventede overraskelser på slagmarken i løbet af få sekunder.
Lav unikke kombinationer af figurer for at frembringe overraskende Team-Up-evner. Samarbejd, og udnyt kombinerede superkræfter, og udtænk nye taktikker, der kan vende slagets gang. Rid på ryggen af Groot i rollen som Rocket, mens I angriber modstanderne som en farlig duo, eller spil Hulk og udsend gammastråling, der oplader Iron Mans dragt, så den giver enorm skade, og meget, meget mere.
Knus alt på din vej gennem ikoniske Marvel-verdener i omgivelser, der kan ødelægges. Oplev alt lige fra Asgård til Tokyo i år 2099. Brug superkræfter til at forandre omgivelserne og terrænet, så du får en strategisk fordel på slagmarken. Søg dækning for at undvige angreb, eller lav improviserede våben for at nedkæmpe modstanderne. Spillerne vil finde på utallige måder at bruge omgivelserne til deres fordel.
Der er uendelige muligheder i Marvel-universet. Med hver ny sæson kommer der nye superhelte, som du kan kæmpe mod, samt nye udfordrende og spændende kort. Få adgang til nyt indhold, som kan bruges i en lang række spilstrategier og giver spændende action med uendelige muligheder i afsindige holdkampe.