Marvel Rivals
Himpunkan skuad Marvel all-star, rancang strategi tak terkira dengan menggabungkan kuasa untuk membentuk kemahiran Team-Up dan berlawan di medan tempur yang boleh musnah, sentiasa berubah di alam Marvel yang terus berevolusi!
Pilih daripada pelbagai Hero Super Marvel serta Penjahat Super kegemaran peminat dan fanatik klasik daripada Avengers, Guardians of the Galaxy, X-Men dan banyak lagi merentasi Berbagai Alam Marvel.
Aturkan kombinasi unik antara watak untuk mengaktifkan Kemahiran Team-Up yang mengejutkan! Lepaskan sinergi kuasa super gabungan dan cipta taktik baharu yang boleh mengubah rentak pertempuran. Naiki belakang badan Groot sebagai Rocket Racoon untuk mengalahkan musuh anda sebagai pasangan yang berbahaya, lepaskan tenaga Gamma sebagai Hulk untuk mengecas perisai Iron Man bagi kerosakan yang besar dan pelbagai lagi!
Mara ke hadapan melalui dunia Marvel ikonik dengan persekitaran yang boleh musnah! Dari Asgard ke Tokyo 2099, gunakan kuasa super untuk mengubah persekitaran ini, mengubah rupa bumi dan menghasilkan kelebihan strategik di medan tempur! Berlindung untuk mengelakkan serangan atau gunakan serangan sementara untuk menghentam musuh. Pemain akan menemukan pelbagai cara untuk memanfaatkan persekitaran untuk menuntut ganjaran!