Hvis problemet fortsætter, anbefaler vi, at du kontakter vores Marvel Rivals-supportbot på vores Discord-server.
Følg først instruktionerne i denne vejledning: Integrity Check and Repair Guide. Hvis nedbruddene fortsætter, anbefaler vi, at du aktiverer den funktion, der er beskrevet her: GPU Debug Mode og fortsætter med at spille. Hvis du oplever nedbrud igen, skal du klikke på dette link og kontakte vores kundeservice: Information Collection Instructions.