MARVEL Tōkon: Fighting Souls
Bu 4v4 yoğun dövüş aksiyonunda hayalinizdeki takımı kurup rakiplerinize yenilgiyi tattırmanın zamanı geldi. Oyunun çıkışında 20 ünlü Marvel karakteri içeren ancak zamanla genişleyecek olan kadrodan bir karakter seçin. Karakterlerin her biri, animelerden esinlenilen cesur bir sanat tarzıyla yeniden tasvir edildi ve etkileyici süper kahramanlar ile kötülerden oluşan kendine özgü takımlara sahip.
Yeni kombolar, sinerjiler ve stratejiler keşfetmek için takım dizilimleriyle denemeler yapın. Bazıları etkileşimli sahne geçişi sunan ve Marvel Evrenindeki ünlü konumlardan esinlenilen dinamik sahnelerde savaşarak ilerleyin.
Yerel olarak bir arkadaşınıza karşı dövüşün ya da standart VS modları dâhil olmak üzere çevrimiçi² lobide en fazla 64 oyuncuyla birlikte aksiyona katılın. Bunlara ek olarak takım dinamikleri ve hikâyesi hakkında daha fazla bilgi edinmek için tek oyunculu Bölüm Modu ile her takıma derinlemesine dalabilirsiniz.
MARVEL Tōkon: Fighting Souls'un aksiyonunu 60fps'lik (dövüş sırasında sabittir) yüksek performans hızı ve aşırı net 4K³ görseller ile deneyimleyin.