MARVEL Tōkon: Fighting Souls Deluxe - Ultimate Edition Yükseltmesi
20 başlangıç karakteri için Animasyonlu Kromatik rengin kilidini açma¹¹Sonuç ekranı karakter pozu seti anında erişilebilir olur. 1. Yıl Karakterlerinin ve Sahne Biletindeki diğer içeriklerin 31 Aralık 2027'ye kadar sunulması planlanıyor. Kostümler, 5 Ağustos 2027'ye kadar mevcut olacak.