MARVEL Tōkon: Fighting Souls Digital Deluxe Edition
Year 1 Characters and Stage Pass² (Includes set of result screen character poses, four characters and one stage post-launch)
²Set of result screen character poses is available instantly. The remainder of the content for the Year 1 Character and Stage Pass is expected to be made available by 31 December 2027.