MARVEL Tōkon: Fighting Souls Digital Deluxe Edition
²Sonuç ekranı karakter pozu seti anında erişilebilir olur. 1. Yıl Karakterleri ve Sahne Biletindeki diğer içeriklerin 31 Aralık 2027'ye kadar sunulması planlanıyor.