Edycja Ultimate MARVEL Tōkon: Fighting Souls
Zbierz drużynę legendarnych Marvelowskich bohaterów i weź udział w ostatecznym starciu drużynowym 4 na 4 od PlayStation Studios, Arc System Works i Marvel Games.
²Zestaw póz postaci na ekranie wyników jest dostępny natychmiast. Pozostała zawartość przepustki postaci roku 1. i areny powinna się pojawić przed 31 grudnia 2027 r. Stroje dostępne do 5 sierpnia 2027 r.