MARVEL Tōkon: Fighting Souls Ultimate Edition
PlayStation Studios'un, Arc System Works'ün ve Marvel Games'in muhteşem 4v4 tag team dövüş oyununda efsanevi Marvel karakterlerinden oluşan takımınızı kurun.
²Sonuç ekranı karakter pozu seti anında erişilebilir olur. 1. Yıl Karakterleri ve Sahne Biletindeki diğer içeriklerin 31 Aralık 2027'ye kadar sunulması planlanıyor. Kostümler, 5 Ağustos 2027'ye kadar mevcut olacak.