MARVEL Tōkon: Fighting Souls OPEN BETA
Jump into Ranked and Casual Matches in Battle Mode, play against the CPU or a friend in local Versus, learn the core mechanics in Start-Up Battle, practice and perfect your techniques in Training Mode, play through three riveting chapters of The Amazing Guardians’ story, and pick from one of many chibi avatars to explore the Open Lobby map, interact with other players, and pick up matches.
With access to a broad selection of launch characters and stages, you can learn moves, combos, and strategies ahead of the full game release on 6 August PT.
The ultimate 4v4 tag team fighter is almost here. Assemble your team and join us for the Open Beta, running from July 24 (12:00 AM PT) to July 26 (11:59 PM PT)
¹Account for PlayStation and internet connection required to participate in Open Beta.