Otwarta wersja beta MARVEL Tōkon: Fighting Souls
Wskakuj do walk rankingowych i towarzyskich w trybie walki, walcz z przeciwnikiem CPU lub znajomym w lokalnym trybie versus, poznaj główne mechaniki w walce startowej, trenuj i szlifuj swoje umiejętności w trybie treningowym, rozegraj 3 pierwsze rozdziały historii Niesamowitych Strażników i wybieraj spośród wielu małych awatarów, którymi będziesz przemierzał mapę otwartej poczekalni, wchodził w interakcję z innymi graczami i dołączał do walk.
Najlepsza bijatyka drużynowa 4 na 4 pojawi się już wkrótce. Zbierz drużynę i weź udział w otwartej becie, która potrwa od 24 lipca od godz. 9:00 do 27 lipca do godz. 8:59!