MARVEL Tōkon: Fighting Souls Açık Beta
Savaş Modundaki Dereceli ve Sıradan Karşılaşmalara girin, yerel Düelloda işlemciye veya bir arkadaşınıza karşı oynayın, Başlangıç Savaşının temel mekaniklerini öğrenin, Eğitim Modunda tekniklerin üzerinde onları mükemmelleştirin, The Amazing Guardians hikâyesinin 3 sürükleyici bölümünü oynayın ve Açık Lobi haritasını keşfetmek, diğer oyuncularla etkileşim kurmak ve karşılaşmalar seçmek için birçok chibi avatarından birini seçin.
Muhteşem 4v4 tag team dövüş oyunu gelmek üzere. Takımınızı kurun ve 24 Temmuz (TSİ 11.00) ile 27 Temmuz (TSİ 10.59) tarihleri arasında açık olacak Açık Beta sürümümüzde bize katılın.
¹Açık Beta sürümüne katılmak için bir PlayStation hesabı ve internet bağlantısı gerekir.