Marvel's Guardians of the Galaxy
Fire up Star-Lord’s jet boots for a wild ride across the cosmos in this third-person action-adventure game, a fresh take on Marvel’s Guardians of the Galaxy. With the unpredictable Guardians at your side, blast your way from one explosive situation to another, with original and iconic Marvel characters caught in a struggle for the fate of the universe. You got this. Probably.
You play as Star-Lord, so nothing’s off-limits with your bold combat style, from Element Blasters and jet boot-powered dropkicks to tag-team beat-downs. With the Guardians fighting at your side, call the shots and overwhelm your opponents with signature attacks. Meanwhile, the consequences of your decisions will range from light-hearted to downright unexpected as your journey unfolds.
Your newly-formed band of legendary misfits is set to save the universe in this fresh but faithful take on the Guardians of the Galaxy. Somehow, you set off a chain of catastrophic events, leading to a wild ride through mind-blowing worlds inhabited by iconic and original Marvel characters. Turn up the all-star ‘80s mixtape and get ready to kick it.
You’re the only thing holding the unpredictable Guardians together, so you’ll have to get better at this leadership thing fast. With this offbeat approximation of a family at your side, there will be tears and laughter as you set about tearing into the cosmos together. Whatever’s waiting around the next corner, you know it’s going to be a blast.
Buying the digital version of the game will unlock the Social-Lord Outfit for Star-Lord.