Marvel's Guardians of the Galaxy
Marvel's Guardians of the Galaxy'ye yeni bir soluk getiren bu üçüncü şahıs aksiyon-macera oyununda Star-Lord'un jet botlarını ateşleyerek kozmos boyunca vahşi bir yolculuğa çık. Ne yapacakları kestirilemez Guardian'lar senin yanındayken bir patlayıcı istasyondan diğerine patlamalar eşliğinde yol al. Orijinal ve ikonik Marvel karakterleri de kendilerini evrenin kaderi için verilen mücadelenin içinde bulmuşlar. Sen bunu halledersin. Muhtemelen.
Star-Lord olarak oynuyorsun, bu yüzden Element Blaster'lar ve jet botla güçlendirilmiş tekmelerden ekipçe yere sermeye sağlam dövüş tarzınla hiçbir şey sınırların ötesinde değil. Guardian'lar senin tarafında dövüşürken kararları ver ve imza saldırılar ile rakiplerini alt et. Bu esnada hikâyen ilerledikçe kararlarının sonuçları sevinçli anlardan hiç beklenmedik sonuçlara kadar değişebilecek.
Efsanevi uyumsuzlardan oluşan yeni ekibin Guardians of the Galaxy'nin bu yeni ancak sadık yorumunda evreni kurtarmak için yola çıkıyor. Bir şekilde felakete yol açan olaylar zincirini başlatıyorsun ve ikonik ve orijinal Marvel karakterlerinin yaşadığı akıllara durgunluk veren dünyalarda vahşi bir yolculuk başlıyor. 80'lerin en iyilerinin yer aldığı karışık kaseti koy ve maceraya başla.
Ne yapacakları kestirilemez Guardian'ları bir arada tutan tek şey sensin, bu yüzden bu liderlik işine bir an önce alışman iyi olur. Bu olağan dışı ailemsi grup senin yanındayken ve onlarla birlikte kozmosta dört dolanmaya başlarken ortam gözyaşları ve kahkahalarla dolacak. Bir sonraki köşede seni her ne bekliyorsa bunun bir patlama olacağından eminsin.
Oyunun dijital sürümünü satın almak Star-Lord için Social-Lord Kıyafeti'ni açacak.