Marvel's Midnight Suns - 1.200 Eclipse Kredisi
Eclipse Kredisi, Marvel's Midnight Suns oyunundaki mağazadan premium kozmetik karakter görünümleri satın almak için kullanılan oyun içi para birimidir.