Marvel's Midnight Suns - Blood Storm
Ororo Munroe, better known as Storm, uses her mutant abilities to manipulate weather patterns at will. Add this seasoned leader of the X-Men to your Midnight Suns roster and use her climate-controlling powers to take on new story missions, plus a bonus finale for those who own and complete all the DLC missions included in the Marvel's Midnight Suns Season Pass.
Storm visits New York City in hopes of recruiting a new mutant to Xavier's School for Gifted Youngsters, but they've disappeared amidst the chaos of the recent vampyre scourge. Forming a search party with fellow X-Men allies Wolverine and Magik, Storm sets out to find them with the help of the Midnight Suns. But they've got some villainous competition in their pursuit: Sin, a Hydra mastermind and granddaughter of the infamous Red Skull, has nefarious plans for the missing mutant.
Weaponize the weather, electrify your enemies with lightning, and pummel them with gale-force winds as Storm. If you can rise to the challenge and successfully complete all story missions for Deadpool, Venom, Morbius, and Storm, a final showdown against an age-old monster of myth awaits you!
This content requires Marvel's Midnight Suns to play and is included in the Season Pass. Unlocking the bonus story mission requires that all Season Pass DLC be purchased and completed.