Marvel's Midnight Suns Digital+ Edition
Şeytani Lilith ve dehşet saçan sürüsü, Hydra'nın korkunç ordularıyla güçlerini birleştirdi. Marvel'ın karanlık yüzünü göstermesinin şimdi tam zamanı. The Hunter olarak senin görevin, tecrübeli Süper Kahramanlar ve tehlikeli doğaüstü savaşçılardan oluşan alışılmışın dışında bir ekibi zafere taşımak. Doctor Strange, Iron Man ve Blade gibi efsaneler, giderek artan kıyamet tehdidi karşısında farklılıklarını bir kenara bırakmayı başarabilecek mi? İttifaklar kurarak ve efsanevi Midnight Suns ekibine savaşlarda liderlik ederek dünyayı kurtarmak senin ellerinde.
The Hunter'ın sana özel ve benzersiz bir versiyonunu oluşturmana izin veren yükseltilebilir karakterler ve becerilerle, Lilith'in ordusunu yeraltı dünyasına nasıl geri göndereceğini sen seçeceksin..