Marvel's Midnight Suns Legendary Edition
Marvel's Midnight Suns Legendary Edition ile Süper Kahramanlarının görünümünü özelleştir ve maceranın sınırlarını genişlet!
Season Pass'in dahil olduğu Legendary Edition, Hydra ve Lilith'in korkunç ordularına kök söktürmeye devam ederken bir yandan da Marvel kahramanları listeni genişletmeni sağlar. İntikam dozunu artıran bu paket, her biri tamamen oynanabilir yeni bir kahraman, yeni görevler, yeni düşmanlar ve çok daha fazlasını içeren dört lansman sonrası DLC paketini içerir. Season Pass ayrıca, lansmanda sunulan ve Midnight Suns ekibinin görünümünü özelleştirmeni sağlayan 23 Premium Görünüm içerir.
Not: Premium görünümler, karşılık gelen oyun içi karakterle kullanılmalıdır. Karakterlerin oyun içinde kilidinin açılması gerekebilir. Season Pass içerikleri ve premium görünümler lansmanla birlikte otomatik olarak oyun içinde teslim edilir. DLC çıkış tarihleri, ileri bir tarihte açıklanacaktır. Şartlar geçerlidir.