Marvel's Midnight Suns – Odkupienie
Venom, śmiercionośne połączenie Eddiego Brocka i obcego symbiontu, dołącza do Północnych Słońc, aby naprawić zło, jakie wyrządził pod demonicznym wpływem Lilith. Nowe misje fabularne pozwolą ci zmienić niegdysiejszego upadłego przeciwnika w przerażającego sojusznika i walczyć u boku jego najlepszego „wrogaciela”, Spider-Mana.
Nowojorskie kanały opanowały krwiożercze wampiry, ale nawet one drżą ze strachu na widok czarnych jak noc pazurów i ostrych niczym brzytwa zębisk Venoma. Z pomocą Północnych Słońc postać ta usiłuje odzyskać samokontrolę i uwolnić Nowy Jork od plagi nieumarłych, ale przełamanie kontroli pewnej demonicznej manipulantki zwróciło uwagę innej upadłej osobistości.
Obnażone zęby i wijący się z niecierpliwości język Venoma wskazują, że chętnie rozszarpie on wszelkich złoczyńców, aby ochronić niewinnych obywateli, a jednocześnie zaspokoić swój nienasycony głód. Wykorzystaj niepohamowaną siłę Venoma i uczyń tego brutalnego antybohatera honorowym członkiem Północnych Słońc.
Zawartość dostępna w ramach przepustki sezonowej. Aby jej użyć, wymagana jest gra Marvel's Midnight Suns.