Marvel's Midnight Suns Season Pass
The Season Pass includes four post-launch DLC packs, each introducing a new fully playable hero, new missions, new enemies, and more. Also includes 23 Premium Skins at launch so you can customize the look of the Midnight Suns team.
Note: Premium skins must be used with the equivalent in-game character. Characters may require unlocking through gameplay. Post-launch Season Pass will be automatically delivered in-game upon release. DLC release timing for the Season Pass will be revealed at a future date. Terms apply.