Przepustka Sezonowa Marvel's Midnight Suns
Nie daj Lilith chwili wytchnienia dzięki przepustce sezonowej z dodatkową dawką zemsty, na którą składają się 4 popremierowe pakiety DLC do gry Marvel's Midnight Suns. Każdy z nich zawiera nowości: w pełni grywalnego bohatera, misje, przeciwników i nie tylko. Przepustka sezonowa obejmuje też 23 dostępne z chwilą premiery skórki, dzięki którym dostosujesz wygląd drużyny Midnight Suns.
Uwaga: Skórek premium należy używać z odpowiednimi postaciami w grze. Może być wymagane odblokowanie postaci. Popremierowa zawartość przepustki sezonowej zostanie automatycznie przekazana w grze po premierze. Daty wydania pakietów DLC zawartych w przepustce sezonowej zostaną ogłoszone w przyszłości. Obowiązuje regulamin.