Marvel's Midnight Suns Season Pass
Marvel's Midnight Suns için her biri tamamen oynanabilir yeni bir kahraman, yeni görevler, yeni düşmanlar ve çok daha fazlasıyla intikamın dozunu artıran lansman sonrası dört DLC paketini içeren Season Pass ile Lilith'e kök söktürmeye devam et. Season Pass ayrıca, lansmanda sunulan ve Midnight Suns ekibinin görünümünü özelleştirmeni sağlayan 23 Premium Görünüm içerir.
Not: Premium görünümler, karşılık gelen oyun içi karakterle kullanılmalıdır. Karakterlerin oyun içinde kilidinin açılması gerekebilir. Lansman sonrası Season Pass, oyunla birlikte otomatik olarak teslim edilecektir. Season Pass için DLC çıkış tarihleri, ileri bir tarihte açıklanacaktır. Şartlar geçerlidir.