Dobrzy, źli i nieumarli
Deadpool, nasz ulubiony wolny strzelec o ciętym języku, dołącza do Północnych Słońc, by sprać zło na kwaśne jabłko! Dodaj Deadpoola do swojej ekipy i podejmij się wykonania nowych misji fabularnych, w których mnóstwo jest nieumarłych wrogów i burzących czwartą ścianę dygresji.
Siły Hydry wkrótce przejmą tętniący pradawną mocą artefakt, który – tak się składa – widnieje na liście zakupów tajemniczego zleceniodawcy Deadpoola. Północne Słońca muszą wkroczyć do akcji i powstrzymać te nadprzyrodzone niesnaski, zanim sytuacja wymknie się spod kontroli – a ponieważ w sprawę zamieszany jest Wade Wilson, kłopoty są wręcz gwarantowane.
Bliźniacze pistolety, mega ostre katany i nieskończone zapasy błyskotliwej gadki sprawiają, że działalność Deadpoola na polu bitwy jest prawdziwą zmorą jego wrogów (a nawet sprzymierzeńców, którzy niespecjalnie doceniają jego wyrafinowane poczucie humoru). Połącz siły z dowcipnym najemnikiem i uporaj się z nowymi niebezpieczeństwami w tym porywającym rozdziale DLC (Deadpool Loves Chimichangas)!
Zawartość dostępna jest w wersji Legendary Edition i w ramach przepustki sezonowej, a do jej uruchomienia potrzebna jest gra Marvel's Midnight Suns.