Marvel's Midnight Suns - The Hunger
In an attempt to cure his rare disease, brilliant biochemist Dr. Michael Morbius inadvertently transformed himself into a bat-like being who unwillingly feeds on the blood of the living to survive. Now Morbius must join forces with the Midnight Suns to combat a vampyre threat sweeping across New York City in a series of new story missions. Completing these missions brings you one step closer to unlocking a bonus mission for those who own and complete all the DLC missions included in the Marvel's Midnight Suns Season Pass.
As if a vampyre outbreak wasn't enough, Hydra has started infusing undead DNA into its toughest troops to create a squadron of transformed Super-Soldiers. Morbius had hoped to reverse-engineer their traits to create a serum that would let him withstand sunlight—but in the wrong hands, his research could make all of vampyre-kind unstoppable.
Morbius is in good company with the Midnight Suns, having fought alongside Blade and Ghost Rider in the past. It's time for Morbius to slake his bloodlust once more and help eradicate this new evil in the process.
This content requires Marvel's Midnight Suns to play and is included in the Season Pass.