Marvel's Midnight Suns - Głód
Poszukując lekarstwa na swoją rzadką chorobę, genialny biochemik – doktor Michael Morbius – niechcący przemienił się w przypominającego nietoperza stwora, który musi żywić się krwią żyjących istot, jeśli chce przeżyć. Teraz Morbius musi połączyć siły z Północnymi Słońcami, aby w szeregu nowych misji fabularnych zwalczać zagrożenie ze strony wampirów pustoszących Nowy Jork. Ukończenie tych misji umożliwia odblokowanie misji dodatkowej dla posiadaczy wszystkich DLC zawartych w Przepustce Sezonowej Marvel's Midnight Suns.
Jakby tego było mało, Hydra zaczęła wprowadzać DNA nieumarłych do organizmów swoich najmocniejszych jednostek, tworząc szwadron przemienionych superżołnierzy. Morbius chciał odtworzyć ten proces, aby uzyskać serum, które pozwoli mu przebywać w świetle słonecznym – ale jeśli wyniki jego badań trafią w niepowołane ręce, wampiry staną się niepowstrzymaną siłą.
Morbius dobrze się czuje w towarzystwie Północnych Słońc, ponieważ w przeszłości walczył u boku Blade'a i Ghost Ridera. Teraz będzie miał szansę na zaspokojenie swojej żądzy krwi i wyeliminowanie nowych wrogów.